
Jarenlange ervaring met mijt- en luisbestrijding bij pluimveehouders en hobbykwekers heeft geleerd dat een 100% effectieve chemische bestrijding nagenoeg onmogelijk is. De natuurlijke Finecto+ producten maken problemen met luizen en mijten beheersbaar op een diervriendelijke manier.
Het resultaat is gezondere, rustige dieren en betere prestaties. Zo’n merk verdient een scherpe positionering en heldere exposure. Weide zorgt daarvoor.
Productpresentatie
In de eerste plaats kreeg Finecto een optimale schappresentatie. Bij het winkelschap ligt immers een belangrijk deel van de aankoopbeslissing. De directe communicatie van de USP’S geeft onderscheidend vermogen.
De huisstijl maakt het merk en zijn producten herkenbaar en verleent het aanbod een betrouwbaar accent – een belangrijk gegeven voor consumenten die van hun huisdieren houden. Daarna volgden advertenties, website en content marketing via een Finecto blog. Zonder claims, maar mét veel overuigingskracht.


Illustraties
Weide maakte alle illustraties voor Finecto. Puur handwerk. In een heldere stijl, die de USP’s verduidelijkt en de navigatie ondersteunt.
Herkenbare problemen
In de nieuwe advertentiereeks van Finecto staan niet de producten op de voorgrond, maar de voor veel dierenliefhebbers herkenbare problemen. Problemen die Finecto beheersbaar maakt op een natuurlijke manier – waardoor het welzijn van dier én mens wordt gerespecteerd.

Responsive design
Gevonden worden is één, perfect in beeld zijn op alle devices is twee. Beide targets zijn onze missie. Weide zorgt ervoor dat de website van Finecto optimaal in beeld is en perfect functioneert op desktop, mobiel en tabets, zoals de iPad.
Daardoor brengen bezoekers meer tijd door op de site, is het bouncepercentage lager en de belevingswaarde van de site onveranderlijk hoog - onafhankelijk van de resolutie. Responsive design door Weide. Technische perfectie en maximalisatie van bereik gaan hand in hand.
