Welvreugd in Maasland is een echte aannemer. Signatuur: ‘niet kletsen maar boren’. Biedt totaaloplossingen in kabels en leidingen en is actief in heel Nederland en België. Jarenlang deed Welvreugd eigenlijk weinig aan marketingcommunicatie.

Tót Welvreugd Weide tegenkwam. De latente behoefte om actief met klanten en potentiële klanten te communiceren werd direct opgepakt. En zo werd ook heel veel new business aangeboord.

Positionering

Samen met de klant neemt Weide de leiding in handen. Welvreugd wordt gepositioneerd als een onbetwiste specialist: professioneel, compleet, alles in huis, meedenkend en zeer ervaren. Dat klopt precies met de werkelijkheid, alleen was het onvoldoende bekend.

Weide bedenkt een strategie om de specialismen van Welvreugd steeds onder de aandacht van de doelgroep te brengen: sleufloze technieken, kunststoflassen, leiding traceren, leidingbeheer, zuigtechniek, ontwerp & engineering en grondwerk.

Luchtfotografie en film

Weide ontwikkelt een opvallende website voor Wevreugd, met volop luchtfotografie en film (video), om de projecten van Welvreugd perfect in beeld te krijgen, ze uit te leggen en zo nieuwe klanten te inspireren. Weide werkt de site van Welvreugd maandelijks bij, zodat steeds actuele luchtfotografie, -video en projectinformatie de vindbaarheid vergroot.

Prospects zien hoe Welvreugd werkt. Dat creëert vertrouwen en schept de juiste verwachtingen. Welvreugd komt bij steeds meer opdrachtgevers in beeld.

Luchtfotografie en film

Weide ontwikkelt een opvallende website voor Wevreugd, met volop luchtfotografie en film (video), om de projecten van Welvreugd perfect in beeld te krijgen, ze uit te leggen en zo nieuwe klanten te inspireren. Weide werkt de site van Welvreugd maandelijks bij, zodat steeds actuele luchtfotografie, -video en projectinformatie de vindbaarheid vergroot.

Prospects zien hoe Welvreugd werkt. Dat creëert vertrouwen en schept de juiste verwachtingen. Welvreugd komt bij steeds meer opdrachtgevers in beeld.

Weide ontwikkelt een opvallende website voor Wevreugd, met volop luchtfotografie en film (video), om de projecten van Welvreugd perfect in beeld te krijgen, ze uit te leggen en zo nieuwe klanten te inspireren. Weide werkt de site van Welvreugd maandelijks bij, zodat steeds actuele luchtfotografie, -video en projectinformatie de vindbaarheid vergroot.

Prospects zien hoe Welvreugd werkt. Dat creëert vertrouwen en schept de juiste verwachtingen. Welvreugd komt bij steeds meer opdrachtgevers in beeld.

Nieuwsbrieven

Actuele nieuwsbrieven informeren prospects en klanten over lopende projecten. De informatie toont aan dat Welvreugd de juiste oplossing heeft in uiteenlopende en vaker voorkomende situaties.

Prospects maken kennis met de veelzijdige specialismen van Welvreugd. Bestaande klanten met andere diensten, die zij nog niet van Welvreugd kennen. De nieuwsbrieven worden ook benut om nieuwe diensten, bedrijfsontwikkelingen, technieken en andere informatie te delen.

Responsive design

Gevonden worden is één, perfect in beeld zijn op alle devices is twee. Beide targets zijn bij een topprioriteit voor Welvreugd. Weide zorgt ervoor dat de website van Welvreugd optimaal in beeld is, zich aanpast en net zo goed functioneert op desktop als op mobiel en tabets, zoals de iPad. Met alle key informatie en USP’s vooraan in beeld.

Responsive design door Weide. Ook voor uw site beschikbaar.

Veel sitebezoek door informatie en projecten

Weide importeerde in de site van Welvreugd een volledige projectendatabase om de brede en diepe ervaring die Welvreugd biedt overtuigend te communiceren.

De steeds actueel bijgewerkte database wordt weergegeven in een tabel en op Google maps. Alle informatie en projectdocumentatie die beschikbaar is op de site bewijst de kennis en ervaring van Welvreugd, maar maximaliseert ook de online vindbaarheid.